Navya sa zastavila so svojou kamarátkou

Ahojte priatelia, pred vami som opäť Raja s mojím sexuálnym príbehom. Vítam vás všetkých so stojacim kohútom. Pozdrav môj tvrdý penis kráľovnám panenskej mačičky.

Read more

Kohúti si odoberajú vodu potrasením rúk a kráľovné žľabu ochladzujú žľab prstom vo svojom horúcom žľabe.

Ako ste všetci dostali môj sexuálny príbeh do mdlôb od panenskej mačičky
Čítal som, ako som sexoval Navyu tým, že som ju vzal do hotelovej izby.
Po bozku sme sa obaja vrátili do nášho domu a stále si obaja užívame sex. Teraz ďalší príbeh Young Hot Girl Xxx:

V ten deň, keď som sa vrátil domov a rozprával som sa s Navyou, veľakrát mi ďakovala.

Povedala mi – Dnes si ma uspokojil uhasením môjho smädu. Za to vám znova a znova ďakujem.
Povedal som jej aj vďaka - prinútil si ma užiť si svoju panenskú mačičku.

Potom som s ním začala sex chat. Strčil si prst do mačičky a ja som si vybrala vodu. Takto to medzi nami pokračovalo niekoľko dní. Potom som si naplánoval, že sa s ním znova stretnem.

Povedala - Tentoraz sa ku mne nesprávajte ako k priateľke, ale urobte si vlastnú metlu a kurva. Urobil som áno.

Read more
Potom sme si obaja dohodli dátum, kedy sa stretneme po týždni. Tentoraz bol plánom nás oboch stretnúť sa na svadbe jedného z jeho priateľov. Aj ja som vyšla z domu s tým, že môj priateľ sa žení, prídem po dvoch-troch dňoch.

Po odchode z domu som dorazil na jeho uvedenú adresu. Stretla ma a obaja sme sa dostali do domu jej priateľa.

Po príchode ma všetkým zoznámil s tým, že som brat ďalšieho jeho kamaráta. Zdravotný stav jej kamarátky nebol dobrý, a tak prišiel jej brat.

Tam som všetkých veľmi rád spoznal, pretože ľudia z domu jej kamarátky boli veľmi veselí.

Keď ma vzala na stretnutie s jej priateľom, ktorý sa vydával. Tak sa jej predo mnou opýtal, kto to je?

Povedal jej pravdu – človeče, toto je môj priateľ. Usmial sa a pochopil Navyinu myšlienku a zariadil, aby sme zostali v tej istej miestnosti.

Read more
Navya sa zastavila so svojou kamarátkou a ja som prišiel do izby na poschodí s taškami nás oboch. Našiel som tam dievča, ktoré vyzeralo ako Sunny Leone. Len čo som ho uvidel, v nohaviciach sa mi spravil stan.

Keď jej pohľad padol na moje nafúknuté nohavice, usmiala sa a odišla. Keď som prišiel čerstvý a videl som, že to isté dievča, ktoré som stretol vyššie, sedelo s Navyou a rozprávalo sa s ňou.

Išiel som za Navyou a povedal som – musím s tebou hovoriť. Navya prišla na stranu a povedala - čo sa stalo?

Spýtal som sa Navyi na to dievča, potom povedala, že priateľ, ktorý sa bude vydávať, je jej mladšia sestra.
Tak som povedal ok. Navya sa spýtala- Čo sa deje, prečo sa pýtaš na neho?
Povedal som mu celú vec a povedal som aj tomu mužovi, páčilo sa mi to a chcem ho ošuknúť.

Navya odmietla, že to zatiaľ nie je možné. Ostal som ticho.

Tentoraz povedala trochu nahnevane - Švagor ti moju chut nenaplnil, kto si ju teraz vezme tiež.
Zachraňujúc oči všetkých, stlačil som Navyi jednu bradavku a povedal som - švagriná, kedykoľvek zabijem tvoju mačičku. Ale dajte mu dieru, jeho mačička sa už nikdy nenájde.

Navya mi stlačila penis, zasmiala sa a povedala - nechaj ma niečo urobiť. Potom odtiaľ odišla a posadila sa vedľa toho istého dievčaťa. Obaja sa začali rozprávať. Stál som tam a začal som sa pozerať.

Read more

To dievča sa na mňa pozeralo a usmievalo sa. Pochopil som, že moja práca je hotová. Prišiel som do svojej izby na poschodie a začal som ho tam čakať.

Po nejakom čase tam prišla a povedala mi - čo sa deje, videla som, že ste sa vtedy obaja veľmi bavili.

Hneď ako to povedala, nalepila sa na mňa a povedala – bav sa aj so mnou. Začal som ju bozkávať. Na chvíľu sa zvonku ozval hlas - kde zostala Celine, poď dole.

Oddelila sa odo mňa a povedala – stretnem sa dnes večer. Keď to povedala, stlačila mi penis a zišla dole.

Prečítajte si viac pomocou vyššie uvedeného odkazu.

Comments